Ahad, 14 November 2010

cerita santai..

cerita 1
ali: hari2 aku fikir nak masuk pejabat seawal 8 pagi, tapi tak menjadi.
azim: kenapa eh?
ali: sebab aku masih menganggur..

cerita 2
dua orang usahawan tua sedang bergurau tentang kenakalan masing2
johny: apakh perbezaan atr isteri dengan girlfriend sulit?
peter: kira-kira 20 kilogram

cerita 3
pelanggan restoran: hey!sya nampak ibu jari kamu tercelup dalam kuah sup saya masa awak hidang tadi!
pelayan: oh, jgn khuatir, saya ok. kuah tu tak panas pun..

cerita 4
dua budak tadika sedang berbual
ijad: awak lahir kat mana?
acap: seremban
ijad: bahagian mana?
acap: lahir semua bahagian sekali la. tangan, kaki, kepala, badan...
ijad: laa

cerita 5
seorang wartawan sedang temubual seorg petani yang berjaya
wartawan: pakcik tanam sayur ni?
pak mad: ya
wartawan: apakah langkah-langkah supaya sayur ni sentiasa subur?
pak mad: saya tak langkah, sya jalan di tepi2 jak.


2 ulasan: